søndag den 2. september 2012

MY FAVORITES!

Jeg er for noget tid siden begyndt,at bruge Cliniques 3-Trinssystem og det er virkelig fantastisk. Cliniques produkter er allergitestet, parabenefri og fremstillet af hudlæger hvilket gør dem endnu lækrere. Clinique beskriver selv, at når man bruger 3-Trinssystemet får man den sundeste version af sin hud (NOGENSINDE) SO TRUE! Det er både nemt og hurtigt at benytte produkterne i 3-Trinssystemet. Jeg kører hele serien igennem om aftenen, inden jeg går i seng altså således: 1. Jeg vasker mit ansigt med Liquid Facial Soap 2. Renser med Clarifying Lotion 3. Afslutter med at tage Dramatically Different Moisturizing lotion på. Der findes forskellige typer af 3-Trinssystemet netop fordi der findes forskellige hudtyper, så for at finde de produkter der passer til dig kan man gå ind i f.eks. Magasin og få lavet en GRATIS hudanalyse ved Clinique, eller gå ind på og tage den der. Det eneste minus ved produkterne er, at de er lidt dyre især når man er på SU. Dog kan man mange gange købe hele sættet til 495 kr. I f.eks. Magasin eller hos Matas. Produkterne holder dog i ca.3 måneder. Så alt alt i alt skal man af med 5,5 kr. pr.dag for at få den dejligste silkebløde hud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar