torsdag den 20. september 2012

FULD KONTROL JA TAK!

Jeg har over en længere periode gået og irriteret mig over de overflødige kilo, og nu må det altså stoppe. Jeg har dog haft meget svært ved, at finde ud af hvordan jeg får kontrol over hvad jeg spiser, og ikke mindst hvor meget jeg må spise for at holde vægten nede. ENDELIG fandt jeg løsningen. Min løsning er en ny App der hedder ShapeUp, den er helt gratis og er simpelthen helt genial. Man indtaster sin vægt, højde osv. og skriver ind om man ønsker at tabe sig eller bare holde vægten. Efter det regner den ud hvor mange kalorier man må få om dagen for at nå sit ønskede mål. Det eneste man skal gøre er, at skrive ind hvad man spiser og hvilke aktiviteter man har lavet. Dog kan det godt være lidt tidskrævende de første par gange, men efterhånden bliver det nemt og man begynder at gå op i det (Især når man kan se det virker).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar